ÚSPĚŠNÁ BONITACE - 1.4.2017

MÁME ZKOUŠKU DOSPĚLOSTI ZA SEBOU!!!!!

A JAK JINAK NEŽ S OBĚMA ÚSPĚŠNĚ :-)

Apollo from Black Meadow - chovný, povahový test 91b, krásný bonitační kod: 5/2a/L2,N6,S1/S

Aston Martin from Black Meadow - chovný, povahový test 92b, bonitační kod: 5/2a, 2d/B8,B9,B10,K1,M1,S5/S

Kluci na mě po všem koukali, jako ,,paničko, z čeho si vůbec měla obavu a byla nervózní :-). Zvládli všechno bravurně. Nebýt mě možná mají povahový test i lepší :-) Ještě za dobré paměti trocha popisu průbehu:

Apollinko

  Cvik  Body Za co ztráta bodíků?
1 Měření Splnil nadšení z měření nejsou, že by vrtěli ocasem, ,,chlapy", ale zvládají vklidu v pohodě, díky výstavám jsou zvyklí, žádný problém
2 Odolnost při střelbě 10 není co dodat:-)
3 Hra s psovodem 9 rozh.by si představoval ještě větší nasazení
4 Rušivé vlivy ve skupině osob 10/10 :-)
5 Přivolání psa do skupiny osob 6 Dala jsem Apolla figurantce a on začal čuchat něco důležitého po zemi. Nekoukal na mě při mém odchodu. Já blbka jsem při zavolání stála za chlapem a nešla jsem vidět. Apollo mě slyšel, ale neviděl, běžel ke mě správným směrem po sluchu, když mě uviděl, skupina neskupina předsedl ke mně :-) Řešením je nebýt taková poctivka a příště si trochu vyjít - jako to dělali všichni a jak je to i u popisu povahového testu :-) pořád čuchají když nemají :-( s tím bojujeme i na cvičáku
6 Sevření skupinou 9 Začal po cviku čuchat ke kapse figurantky a vrtět ocasem - obtěžoval :-)
7 Běžící osoba 8 Byl k ní úplně laksní a čuchal - přílišný nezájem o to co se děje na placu
8 Pes u kolíku při pohybu skupiny osob 10 :-) byla jsem v zákrytu, ale všichni ukazovali, že ok :-)
9 Pes u kolíku při pohybu osoby se psem 10 :-) a hlavně :-) neočůral kolík 
10 Průchod uličkou osob 9 Opět stejnou paní ,,obtěžoval", při průchodu čuchl ke kapse a kroutil ocasem, byla hned první vlevo v uličce, potom prošel ale se zdržením za mnou
  celkem 91b úžasný výkon!!!!

Astonek

podle slov rozhodčího ,,velmi přátelský pes" :-) moc mě tyto slova potěšila 

  Cvik Body Za co ztráta bodíků?
1 Měření Splnil nadšení z měření nejsou, že by vrtěli ocasem, ,,chlapy", ale zvládají vklidu v pohodě, díky výstavám jsou zvyklí, žádný problém
2 Odolnost při střelbě 10 :-)
3 Hra s psovodem 7 Rozhodčí by čekal ještě větší nasazení, - Aston tam něco čuchal na zemi a než si všiml, že mám peška, tak to 3s trvalo, aport mi nesel s měnším nadšení (ví, že mu ho vezmu :-) a pak mi jej nechtěl pustit :-) takže právem (ta poslušnost u cviku nebyla nic moc :-)
4 Rušivé vlivy ve skupině osob 9/8 Cestou tam zareagoval zvedl uši a koukal po figurantech a cestou zpět se zamotal do vodítka a řešil, bylo menší leknutí-reakce na pytel - takže body právem
5 Přivolání psa do skupiny osob 9 Stejný problém jako u Apolla,ale u Astona jsem si pohlídala, aby viděl kam jdu, takže běžel do skupinky a hledal mě a našel :-)
6 Sevření skupinou 10 :-)
7 Běžící osoba 10 :-)
8 Pes u kolíku při pohybu skupiny osob 9 Prý na začátku koukal moc po mě, kde jsem - prý velká fixace - což zrovna Aston na mě :-) moc bych si to  ale přála , takže jsem za ztrátu ráda :-)
9 Pes u kolíku při pohybu osoby se psem 10 :-) Tam už se odfixoval, :-) a hlavně :-) neočůral kolík 
10 Průchod uličkou osob 10 :-)
  celkem 92b úžasnákový výkon!!!
Cvik BodyZa co ztráta bodíků?1MěřeníSplnil
2Odolnost při střelbě10není co dodat:-)3Hra s psovodem9rozh.by si přectavoval ještě větší nasazení4Rušivé vlivy ve skupině osob10/10:-)5Přivolání psa do skupiny osob6Dala jsem Apolla figurantce a on začal čuchat něco důležitého po zemi. Nekoukal na mě při mém odchodu. Já blbka jsem při zavolání stála za chlapem a nešla jsem vidět. Apollo mě slyšel, ale neviděl, běžel ke mě správným směrem po sluchu, když mě uviděl, skupina neskupina předsedl ke mně :-) Řešení je nebýt taková poctivka a příště si trochu vyjít - jako to dělali všichni a jak je to i popisu povahového testu :-)6Sevření skupinou9Začal po cviku čuchat ke kapse figurantky a vrtět ocasem - obtěžoval :-)7Běžící osoba8Byl k ní úplně laksní a čuchal - přílišný nezájem o to co se děje na placu8Pes u kolíku při pohybu skupiny osob10:-) byla jsem v zákrytu, ale všichni ukazovali, že ok :-)9Pes u kolíku při pohybu osoby se psem10:-)10Průchod uličkou osob9Opět stejnou paní ,,obtěžoval", při průchodu čuchl ke kapse a kroutil ocasem - jinak s přehledem :-)
celkem91búžasný výkon!!!!

Další fotografie najdete na : https://apolloaston.rajce.idnes.cz/

Kontaktujte nás